STUPAVA 1.- 3. izbové byty
STUPAVA
STUPAVA Pokojné bývanie
STUPAVA
STUPAVA V blízkosti Bratislavy
STUPAVA
STUPAVA Príroda
BERNOLAKOVO
BERNOLAKOVO Biela voda
Rodinné domy
ROVINKA
ROVINKA 1. a 2. izbové byty
ROVINKA
ROVINKA Blízko Bratislavy
ROVINKA
ROVINKA Dobré ceny
ROVINKA
ROVINKA Príjemné prostredie
KOLIBA
KOLIBA Rodinné domy
KOLIBA
KOLIBA Moderné bývanie na úrovni
KOLIBA
KOLIBA Výhľad na Bratislavu
ROVINKA
ROVINKA REALX
ROVINKA
ROVINKA WELLNESS
ROVINKA
ROVINKA
ROVINKA
ROVINKA
Vyhľadávanie
Podrobné vyhľadávanie
  -     €
  -   m2

R E K L A M A Č N Ý   P O R I A D O K

V.I.P. REAL DEVELOPMENT s.r.o.

 

Tento Reklamačný poriadok je vydaný realitnou V.I.P. REAL DEVELOPMENT s.r.o., SNP 105/6 Stupava 900 31 , IČO:45 926 301, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel Sro, vložka č. 104763/B prijatý s účinnosťou od 1.1.2017

Základné ustanovenia

 

  1. Realitnou kanceláriou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie horeuvedená spoločnosť V.I.P. REAL DEVELOPMENT s.r.o.

 

  1. Reklamáciou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie klientom uplatnené právo zo zodpovednosti za vady služieb poskytovaných realitnou kanceláriou v lehotách určených týmto Reklamačným poriadkom (ďalej len “reklamácia”).

 

  1. Klientom sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej realitná kancelária poskytuje realitné služby (ďalej len „klient“).

 

  1. Postupy a lehoty vybavovania reklamácií

 

  1. Ak klient usúdi, že služby poskytované realitnou kanceláriou sú nedostatočné alebo má voči nim výhrady, je oprávnený uplatniť ich formou reklamácie u realitnej kancelárie, a to písomne (e-mailom alebo poštou na kontaktné údaje uvedené vyššie), prípadne osobne v ktorejkoľvek prevádzke realitnej kancelárie. Realitná kancelária zodpovedá za vady služieb poskytnutých klientovi.

 

  1. Realitná kancelária spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol. Reklamačný protokol má formu formulára, ktorý je v danej dobe aktuálne platný a  prijatý realitnou kanceláriou. 

 

  1. Realitná kancelária oznámi klientovi spôsob vybavenia reklamácie a vydá Klientovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Spôsob vybavenia reklamácie bude určený v závislosti od druhu vady. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má klient právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. V odôvodnených prípadoch pokiaľ nemožno vadu bezodkladne odstrániť, možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.

 

  1. Reklamácia klienta môže byť uznaná ako oprávnená alebo neoprávnená. Pokiaľ realitná kancelária uzná reklamáciu za oprávnenú a vadu nemožno bezodkladne odstrániť, poskytne klientovi primeranú náhradu. Náhradou sa rozumie predovšetkým zľava z odplaty za poskytované realitné služby.

 

  1. Reklamácia klienta musí byť vybavená v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Realitná kancelária je povinná o vybavení reklamácie vydať písomný doklad v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

  1. Klient má právo obrátiť sa na realitnú kanceláriu so žiadosťou o nápravu (poštou alebo e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že realitná kancelária porušila jeho práva. Ak realitná kancelária odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (Slovenskej obchodnej inšpekcii alebo oprávnenej právnickej osobe zapísanej do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva SR). Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Náležitosti návrhu upravuje § 12 podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov / ďalej len zák. č. 391/2015 Z. z. /. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor tvorí prílohu zák. č. 391/2015 Z. z. a je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

 

  1. Štátnu kontrolu poskytovania služieb spotrebiteľom na vnútornom trhu vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).